Lite växtlighet






Sakta börjar krukorna på altanen på landet fyllas med 
växtlighet.
Mest planterar eller sår jag kryddor, 
det är så himla trevligt att gå ett varv med saxen när det är dags för middag!






I krukan till vänster har fjolårets koriander självsått sig 
och några små späda plantor har tittat upp.
Jag vet att många är tveksamma till koriander men själv älskar jag den.
Mitt favoritrecept med koriander dyker nog upp på bloggen i sommar
när det är högsäsong för vattenmelon.



Ni känner säkert igen dem alla, 
salvia, citronmeliss och timjan.


Om jag inte har saxen i högsta hugg brukar jag dra handen genom kryddorna 
bara för att känna den härliga doften när jag passerar.



De här stolarna börjar bli de mest fotograferade på bloggen!





Kommentarer

Så fint med kryddor! Er stuga ser ut att ha ett underbart läge vid vattnet!!
Här ska oxå planteras men idag blir det bara blommor, får se om det blir annat i helgen, kram Suss