Insynsskydd





Dörrkransarna är borta
och det ser rent, men också lite tomt ut.




Tidigare fick jag en fråga  om insynsskyddet för fönstren vid trappan
(ursäkta Lisa att jag inte svarat tidigare).




Det är inte plastfilm utan gardinvåder av linne med tryck.
De här är handtryckta av en lokal textilkonstnär för just våra fönster
men det finns ju alla möjliga fina tyg att köpa.





Jag tycker att vitt linne är fint för det skyddar från insyn
men släpper ändå igenom ljus
och det behövs i synnerhet den här tiden på året!
Tyg är också lättare än plastfilm att byta om man tröttnat.


Helt otroligt att det är torsdag redan,
vart tar veckorna vägen?






Kommentarer

Super vackra insynsskydd ! Fiffig idè..
Kraam
Sanne
Vackra insynsskydd. Linne är ett fint material tycker jag. Vad roligt med en lokal textilkonstnär. Gillas mycket av mig. Kraaaam Pia
Oj vad fint insynsskydd !!!....tänkte önska dej en trevlig helg!!!
Kram bia
Anonym sa…
Tack för tipset!Blir nåt ett tyg i linne!
Trevlig helg!
Lisa
Anonym sa…
...Blir NOG ett tyg... Stavfelslisa va i farten :-) //L