Randigt och prickigt






Min snälla och händiga mamma har hjälp mej
att sy nya kuddöverdrag i
randigt tyg
som komplement till det prickiga och mönstrade på altanen på landet.




 
Till den lilla gungstolen köpte jag först en röd kudde för att få en färgklick
men färgen skar i mina ögon.




 
Nu fick kudden ett prickigt överdrag som är helt i min smak.
Ibland är det bäst att hålla sig till det man vet att fungerar.





Randigt och prickigt i kombination är dessutom fint.
 
Jaha, med nya kuddar på altanen
har jag ytterligare en orsak att redan nu längta efter nästa sommar.
 Men först ska vi njuta av helgen med sensommarväder, eller hur?
 
Ha en bra fredag!
 
 
 
 




Kommentarer

Klart vi ska njuta av allt, både prickigt, randigt och annat. Snyggt! Kraaam Pia
Almbacken sa…
Snygga! Gillar kombinationen av mönster. Helt i min smak:). Ser dessutom väldigt proffsigt ut.

Men hur lyxig är inte er nya "walk in closet" då? Jättefin färg på väggarna.

Jag tror vi måste ses nästa vår/sommar hos er. Om du kan vänta så länge med trädgården? Jag hjälper dig gärna!

Ha en riktigt skön helg!

Kram,
Maria