Advent i fjol







I fjol såg det ut såhär på vår övre våning
 i adventstiden.
Jag tror jag kör ett liknande arrangemang med tre stjärnor i år också
men kanske jag tar fram den stora röda stjärnan som fått vila några jular.
Det känns nämligen lite nykommet med rött som julfärg i år ( sic!).



Som jag skrev tidigare
har min smak förändrats vad gäller belysning
så numera söker jag ljus som går i vitt snararare än gult.
Den magra tallen gillar jag dock lika mycket.


 
Det är alltså bara en vecka kvar till advent,
och efter det tre veckor till jul.
Otroligt vad tiden går fort!
 
Njut torsdagskvällen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Almbacken sa…
Väldigt snyggt "hängt" Jag är med dog vad gäller gult eller vitt ljus men är lite rädd att det ska bli omysigt.

Jag har köpt nya stjärnor men kan inte bestämma mig för om jag gillar dem eller inte.....kanske är de lite för små.

Fina bilder!

Kram,
Maria
Cat sa…
Rikitigt snyggt med tre vita i ett fönster. Undrar om jag inte ska ta efter :-)
Ha de gott. Catarina
Är det sant att du också börjar tänka på rött igen… Har sett många röda julpynt somjag skulle kunna tänka mej. Något som jag inte alls gillade under några år… Konstigt va!
Kraam
Sanne
Så snyggt med tre stjärnor, hade tänkt mig det oxå här hemma men jag tror det blir för mycket i vårt fönster. Får testa med två... Kram Suss