Sommardagar







Har ni det bra i sommaren?

Vi har kommit
 i semestermood
och har njutit av några varma dagar.




Ett par kvistar från jersminen hemma vid trappan
fyller rummet med en underbar doft.




Dagarna glider förbi
liksom båtarna på fjärden här utanför.




Ett enkelt sätt att göra carpaccio på
är att använda tunt skivad breasola.
Till den serverar vi gärna ett gott bröd som doppas i olivolja och flingsalt.




Idag har vi mulet väder och några små regnskurar
med det är vindstilla 
och vackert med de grå färgerna.
En dag som gjord för bastubad faktiskt.

Ha det!







Kommentarer

Härligt! jag hade också bastukänsla idag men vi blev bjudna på krogen så det får bli en annan dag. vackra bilder som vanligt och de andas lugn.. Kraaaam Pia
Japp, semestermood här med!
Härliga bilder! Magiskt vackert på kajak-turen!
Vackert inlägg om sonen, flocken samlad är ju det bästa! Vet inte om jag tittat in hos dig förr? Ibland hamnar man hos någon vid ett tillfälle, men sedan så blir det liksom inte mer... Tack i alla fall för hälsningen hos mig som gjorde att jag tittade in hos dig! Jag kommer tillbaka! =)
kram/Maria
anettan sa…
Härliga semester.....vilka goa sommarbilder. Kram anette