Söndagsbilder DIY







Ni som roar er med att surfa runt på inredning
har säkert stött på olika former av 
textila väggprydnader
i form av vävar eller makramé.





Igår när vi hade sommarens kanske sämsta väder med både regn och blåst
plockade jag fram lite garn ur skåpen 
och knopade ihop en egen version.




Den är inte gjord enligt något mönster
och ni som är duktiga på hantverket ler kanske åt mina påhittade knutar.
Roligt var det ändå 
och det tog inte lång tid att få ihop en väv av det här enkla snittet.





Lite mer tid tog det att åstadkomma de grafiska trycken
 som ni ser på bilden här nere.
De står på byrån i sonens rum på landet
och jag gjorde dem för många år sedan
när jag deltog i en grafikkurs.





Idag väntar vi på bättre väder
och på en av mina vänner som jag ska samarbeta med i ett fotoprojekt
där vi tror att vi ska komplettera varandra.
Det ska bli riktigt roligt och lärorikt!



Skön söndag till er!






Kommentarer

Så fint det blev ;)
Hoppas du har det bra och att solen skiner på dej...det är ju lite tveksamt....
Kramis bia