Väggfärg






Jag har haft funderingar på att måla väggen ovanför köksbänken 
mörkblå
och började med en provbit.




Maken är tveksam,
han tycker att mörkblått är trendigt just nu och att vi kommer att tröttna.
Själv är jag inte heller säker
eftersom jag är rädd för att det blir för tungt mot de vita luckorna.




Vi får grunna på saken ett tag
och se var vi landar.

Gårdagen var ganska regnig till och med hos oss.
Vi passade på att måla fönsterbräden hemma i stan.

Idag ser det bättre ut.
Ha en bra fredag!





Kommentarer

Anonym sa…
Jag tycker att det röda är så fint mot det övriga gråvita i stugan. Jag blir glad av det röda i köket. Vi har blått och vitt i vårt sommarhus men i köket som är öppet mot matplats och soffa vill jag ha rött. För mig blev det en rödvit gardin och lite röda accessoarer. Hälsningar Ev@ i Sundsvall
HWIT BLOGG sa…
Härligt med röda väggar men blå kan vara fint också...eller kanske riktigt mörkgrå...svårt det där!
Ha en skön helg!
Kram Titti
Tycker det ser bra ut med blått....men inget fel på det röda heller ;))
Ha en fin lördag kväll...här skiner solen, men det känns som höst i luften...
Kram bia