Det händer saker






Det har hänt en del 
här på landet sedan sist.
Bland annat har stommen till altanen kommit på plats,
ni vet den som jag skrev om här.





Tycker ni att det börjar se ut som på min amatör-teckning?
Nu återstår en hel del jobb för oss men vi tar ingen stress
utan är glada om det blir klart till midsommar.




I projektet ingår en bredare trappa och öppning upp till altanen,
det känns som om det blir bra bara det blir färdigt.

Ser ni förresten att isen ligger inne i viken ännu?
Jag längtar efter öppet och stilla vatten
så hoppas isen ger sig till påsken.


 En skön lördagskväll önskar jag er!




Kommentarer

Skön lördagskväll till dig också. jag kikade på din ritning och gillar det jag ser, Linjaler är ju bra iof sig men som skiss så njuter jag av din ritning. Ett konstverk i mina ögon. Kommer så klart bli jättefint. Kram Pia
Spännande! Skönt att få det färdigt till solen kommer. Kram Suss